Producenci
Zwroty i reklamacje

 

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Sklep Auto Hobby ( Auto Części )
Lubostrońska 7

85413 Bydgoszcz

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Sklep Auto Hobby ( Auto Części )
Lubostrońska 7

85413 Bydgoszcz

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

Prawo odstąpienia od umowy , ustawa z dnia 30maja 2014 r . Prawo konsumenta.

Art.27.Konsument, który zawarł umowę na odległość lub po za lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów z wyjątkiem kosztów określonych w art.33, art.34 ust.2 i art.35

Art.33. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę , przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Art.34. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru niezwłocznie , jednak nie później niż 14 dni od dnia , w którym odstąpił od umowy chyba ,że przedsiębiorca zaproponował ,że sam odbierze rzecz . Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

2. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy chyba że przedsiębiorca zgodzi się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.

 

Koszty zwrotu towaru ponosi Konsument ( klient ) !

Nie przyjmujemy zwrotów towaru paczką  za pobraniem !

Zwrócony towar nie może mieć jakichkolwiek śladów użytkowania i musi być zapakowany w czystym nie uszkodzonym oryginalnym opakowaniu !

Po odesłaniu towaru sprawdzamy odesłany towar po czym zwracamy pieniądze na podane konto

Reklamacje

Wszystkie reklamacje prosimy zgłaszać drogą mailową autoservicev8@onet.pl.

Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacji odeślemy informację w celu dalszego postępowania.

 

 

 

 

  

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl